"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

czwartek, 11 marca 2010

Wielkanocne kaczuszki.

Niewiele czasu pozostało do Świąt Wielkiej Nocy!!! Najwyższy czas zacząć przygotowywanie świątecznych ozdób. Przecież każdy dom powinien w te dni wyglądać pięknie i wiosennie! Swoją drogą - gdzie ta wiosna?

W każdym razie ja zaczęłam od pięknych gąsek (czy też kaczuszek- jak kto woli...). I jakoś od razu zaczęłam tęsknić do wiosny... No ale w końcu zostało jeszcze trochę czasu do 21 marca, poczekamy, zobaczymy :o)







6 komentarzy:

  1. Jak to możliwe, że dopiero teraz trafiłam do Ciebie??? :) Przecież u Ciebie iście moje klimaty - zostaję, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kaczuchy są nieznośnie piękne!!!
    Ja wszystko, co wyjdzie spod Twoich paluszków:)
    Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj! ... zarumieniłam się :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolne rączki masz :) Gratuluję ślicznego stadka gąsek. Może przydałaby im się pastereczka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails