"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

poniedziałek, 2 listopada 2009

Przeprowadzka...

Witam jesiennie na moim nowym blogu!
Postanowiłam "przeprowadzić" się tutaj, ponieważ bardziej mi się podoba to miejsce :) Postaram się przenieść posty z poprzedniego bloga. Nie było ich na szczęście jeszcze zbyt wiele, więc nie będzie to raczej trudne. Od dziś wszystkie moje ręcznie wykonane "dzieła" będę prezentować na tej stronie, mam nadzieję, że przynajmniej niektóre z nich Wam się spodobają i być może zainspirują Was do stworzenia własnych :) Chciałabym bardzo podziękować pewnej osobie, dzięki której przypomniałam sobie jak pięknie jest tworzyć coś "własnego", osobie, której blog zainspirował mnie i zachwycił. Mowa tu oczywiście o Violetce, której blog "Violetowo" obudził we mnie uśpioną od kilku lat pasję tworzenia :) Uwielbiam też odwiedzać założony przez nią "Fanklub Tildy". No i właśnie od Tildy się zaczęło.

Oto moja pierwsza w życiu lalka Tilda, nazwana Matyldą:







Oczywiście Matylda jest aniołem, który mam nadzieję będzie czuwał nad tym, aby powstawały kolejne tildowe (i nie tylko) dzieła. Co prawda brak mi na razie doświadczenia, ale obiecuję, że kolejne będą tylko lepsze :)

Do zobaczenia!






1 komentarz:

  1. your first Tilda dolls are great!!! Seeing as I have never heard of them...I must now hop around a few of the blogs ......and check them out

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails