"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

środa, 25 listopada 2009

Anioł z prezentem...

Co prawda w takim dniu jak dziś powinnam raczej umieścić zdjęcie misia, ale ponieważ misia jeszcze nie miałam okazji stworzyć, wklejam zdjęcia anioła, którego skończyłam szyć wczoraj. Pomysł z paczuszką zrodził się nagle i spontanicznie... a że nie miałam pod ręką żadnego małego pudełeczka, postanowiłam prezent uszyć i wypchać watą. I tak oto narodził się "Anioł z prezentem".



A tutaj trochę cukierkowego tła... dla tych co lubią kolor różowy :o)


A to zdjęcie po prostu musiałam umieścić, taki zabawny wydał mi się mój anioł w tej fazie produkcji, że pstryknęłam zdjęcie, nadając mu tytuł "Anioł w bieliźnie" :o)

6 komentarzy:

  1. Hallo Naja! You make beautiful dolls!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,śliczny aniołek i pomysłowy ten prezent. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będę tu często zaglądać,ślicznie tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wszystkim dziękuję za miłe słowa, cóż wiadomo przecież, że tilda uzależnia. I ja właśnie się uzależniłam... szyję i szyję :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek z prezentem jest śliczny!Anioł w bieliźnie rozśmieszył mnie...Pozdrawiam i mocy twórczej życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny aniołek i pomysł z prezentem super

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails