"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

piątek, 22 marca 2013

Wszechobecna baskinka.

Siostra mojego męża długo mnie prosiła o uszycie spódnicy z baskinką... oj dłuuuugo ;)
Szycie ubrań to nie jest moja największa miłość, ale w końcu czego się nie robi dla rodziny! Niestety nie mam żadnego wykroju na taką spódniczkę, dostałam kilka linków na Allegro żeby zobaczyć te osławione baskinki, przewertowałyśmy stos gazet w poszukiwaniu zdjęć... w końcu zdjęłam miarę i zaczęłam kombinować :) Na szczęście udało mi się uszyć coś, co przypomina spódnicę z baskinką. A oto efekt:







Właścicielka jeszcze nie widziała gotowej spódnicy (mam nadzieję, że tu nie zajrzy) dziś po południu przymiarka... mam nadzieję, że będzie pasować.

No i muszę przyznać, że zaczynam się baaardzo powoli przekonywać do szycia odzieży, w końcu moja mama robiła to zawodowo - jakieś super geny musiałam przecież po niej odziedziczyć :) Ale nadal nie jest to największa moja miłość... póki co...

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails