"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

poniedziałek, 18 marca 2013

Lubisz - zagłosuj na mnie! Szyciowy blog roku Łucznika.

Kochani!
Zgłosiłam swój blog do konkursu "Łucznika" na szyciowy blog roku. W konkursie bierze udział łącznie 113 blogów.
Jeśli odwiedzacie mój blog i uważacie, że warto oddać na niego swój głos, to bardzo Was proszę o klikanie na poniższy obrazek - zostaniecie przekierowani na stronę konkursu, gdzie można zagłosować:



Naprawdę warto! Jeśli podacie swój adres mailowy, możecie wygrać fajne nagrody od "Łucznika" - co 40 osoba oddająca swój głos na swój ulubiony szyciowy blog, który został zgłoszony do konkursu, otrzyma jeden z poradników Łucznika pt.: „Proste i modne szycie”, „Uszyj w jedno popołudnie” i „Patchwork krok po kroku”. Do wygrania jest aż 50 książek...



Ponadto "Łucznik" nagrodzi trzy osoby, które w ciekawy sposób uzasadnią swój wybór na
facebook' owej stronie wydarzenia. Możecie wygrać jedną z trzech maszyn do szycia "Anna 510".



Link do tej strony TUTAJ

Mam nadzieję, że powędruje od Was masa głosów - oczywiście głosować należy na mój blog ;)

Pozdrawiam!

Naja

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails