"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

środa, 31 sierpnia 2016

Międzynarodowy DZIEŃ BLOGERA

Szczerze mówiąc zupełnie przypadkiem usłyszałam dziś w radio, że właśnie 31 sierpnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Blogera.
Byłoby zapewne nie na miejscu nie napisać z tej okazji kilku słów właśnie na blogu :) Tak się przy okazji składa, że jakoś niebawem minie dokładnie 7 lat mojej przygody w blogowym świecie i mimo, że to taka "nijaka" rocznica, bo ani szczególna, ani okrągła, ani wyjątkowo liczna, to jednak skłania do pewnych przemyśleń i podsumowań...
I pierwsze, co przychodzi do głowy, to pytanie "czy nadal warto pisać bloga?" OCZYWIŚCIE, że warto! Choć żadnych "materialnych" zysków nikt z nas z tego nie czerpie (no... prawie nikt), czasami pod postem pojawiają się przemiłe komentarze, świadczące o tym, że ktoś tu jednak zagląda, ale najczęściej pod wpisami nie znajdujemy ani słowa, często zdarzają się długie tygodnie a nawet miesiące głuchej blogowej ciszy, bo weny brak albo problemów zbyt wiele i wydaje się, że już nie ma sensu, już i tak nikt nie przeczyta...
A jednak wciąż piszemy, bo pisze się także (albo przede wszystkim?) dla siebie i kiedy się zacznie, to już nie sposób przestać :) Pewnie każdy z blogerów zaczyna pisać z innego powodu, najczęściej jednak na początku jest tylko myśl: "a będę sobie pisał i tyle, zobaczymy co z tego wyjdzie". Blogowanie to wyrażanie samego siebie, swoich emocji. Prezentujemy światu swoje zainteresowania, doświadczenie, pasje. Czasami nasza wiedza może przydać się komuś innemu, czasami może kogoś zainspirować. Sama pamiętam bardzo dobrze, kiedy na jednym z pierwszych kiermaszów, w których uczestniczyłam podeszła do mnie pewna przesympatyczna osoba i wprawiła mnie w niemałe zdziwienie, oznajmiając, że doskonale zna mój blog i dzięki niemu zaczęła swoją przygodę z szyciem! To było bardzo dawno, jednak z pewnością nigdy tego nie zapomnę :)

Więc jednak piszę i będę pisać dalej - dla siebie i dla wszystkich, którzy zaszczycają mój blog swoją cenną obecnością. I zachęcam wszystkich, którzy mają pasje, talent czy po prostu hobby - piszcie blogi! Dajcie nam wszystkim szansę, żeby poznać Wasze pomysły i zamiłowania!

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails