"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Kiermasz Twórczej Reanimacji Odpadów - Bytom 2013

20 kwietnia w sobotę miałam przyjemność po raz pierwszy uczestniczyć w cudownym wydarzeniu, jakim jest Kiermasz Twórczej Reanimacji Odpadów. Nazwa jak najbardziej adekwatna, zważywszy na to, co można podziwiać i kupić podczas kiermaszu. 

Byłam dotąd pod ogromnym wrażeniem twórczości Roberta "Borka" Borowskiego, ale po tym jak zobaczyłam dzieła tworzone pod marką Anima-create na żywo... jestem po prostu w nich zakochana!!!
Niestety nie udało mi się porozmawiać z Panem Borkiem - mam nadzieję, że przy najbliższej okazji naprawimy ten błąd ;)


 Kolejnym wielkim odkryciem jest dla mnie Zetpete Dizajn. Pan Maciek projektuje tak odjechane lampy, że trudno to ubrać w słowa :) W dodatku przyjechał aż z Warszawy, podziwiam zarówno projekty jak i samego Pana Maćka, to bardzo sympatyczny człowiek :) Na zdjęcie "załapały się" przy okazji fantastyczne Paciaciaki

Spotkałam też przy okazji przesympatyczną Ilonę, z którą poznałyśmy się w 2011 roku podczas VIII Jarmarku Rzeczy Ładnych w Chorzowie. Jej prace tworzone pod marką ECO-ART
są jak zawsze bajeczne :)


Kiermasz Twórczej Reanimacji Odpadów to wydarzenie cykliczne, które odbywa się w Bytomiu w ramach Międzygalaktycznego Zlotu Superbohaterów czyli Festiwalu Dziwnie Fajne. Było tyle atrakcji, że aż zaczęłam żałować, że muszę siedzieć na swoim stoisku :) :) :)
Jedyny w swoim rodzaju przemarsz Superbohaterów poprowadził Mariusz Kałamaga wraz z Jakubem Wesołowskim (organizatorzy festiwalu).
















Jedno przebranie Superbohatera szczególnie mnie zachwyciło, mam nadzieję, że Pan ze zdjęcia nie pogniewa się; po prostu muszę Wam go pokazać!
















   Muszę jeszcze wspomnieć o najbardziej energetycznej grupie muzyków, jaką udało mi się odnaleźć tego dnia. Bloco Pomerania
przyjechali aż ze Szczecina. Grają tak, że nogi same podskakują :) Filmik bardzo kiepskiej jakości, nagrywałam aparatem :) Ale mam nadzieję, że choć trochę odda energię tych brazylijskich rytmów:

A na koniec moje skromniutkie stoisko i ja z Panem Mariuszem :)


Czekam już na kolejny rok i kolejną edycję festiwalu. Z całą pewnością zrobię wszystko, żeby znów pojechać. Wielkie brawa dla organizatorów. Pan Jakub Wesołowski jest dla mnie największym Superbohaterem!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails