"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

wtorek, 6 grudnia 2011

VIII Jarmark Rzeczy Ładnych

W ostatnią niedzielę miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w VIII Jarmarku Rzeczy Ładnych w Chorzowie. Było bardziej niż cudownie!!! Atmosfera jaka tam panuje jest wspaniała! Miałam okazję zobaczyć z bliska prace ponad sześćdziesięciu niesamowicie zdolnych wystawców i osobiście poznać i porozmawiać z kilkoma z nich.




Nie ukrywam, że największe wrażenie zrobiła na mnie pewna przesympatyczna Pani... i to nie tylko z powodu jej zapierających dech w piersiach prac (dosłownie oniemiałam!) ale przede wszystkim z powodu ogromu sympatii i serdeczności jaka bije od niej jasnym blaskiem :) Kochana Ilonko - bardzo dziękuję za przemiłe spotkanie i rozmowę!

A tu zdjęcie Ilony z jej synem (przystojniak!)


Jej piękne prace można podziwiać na stronie www.ilona.es

Równie sympatyczne okazało się spotkanie z Panią Kasią, która wraz z mamą wystawiała swoje prace decoupage i filcowane cuda, obie Panie serdecznie pozdrawiam i obiecuję następnym razem przywieźć trochę "czerwonej krateczki" ;) Niestety Pani Kasia nie ma swojej strony internetowej, ale być może to się niedługo zmieni... :)

Zrobiłam bardzo mało zdjęć, ale muszę Wam pokazać stanowisko, które jak magnes przyciągało kolorami.



"Galeria Księżyc" zachwycała ręcznie malowanymi koszulkami dla małych i dużych. A pod tym adresem znajdziecie ich stronę: www.galeriaksiezyc.pl


Z wielką przyjemnością zobaczyłam też z bliska prace Pani Hanny, która tworzy w moim mieście :) - jej torebki zachwyciły szczególnie mojego męża, a to ciekawe :)



Tu adres strony Pani Hanny www.hankove.pl

Serdecznie pozdrawiam też prześliczną Panią z aparatem fotograficznym, której imienia niestety nie znam, ale chcę bardzo podziękować za przemiłą rozmowę :)

W ogóle mocno ściskam wszystkich, którzy uśmiechali się do moich lalek i aniołków, to mi sprawiło najwięcej radości. Cały ten dzień był bardzo udany, choć nawet nie wiem kiedy zleciały te wszystkie godziny... na pewno zapamiętam go na długo.
Mam nadzieję, że spotkamy się wiosną!

4 komentarze:

  1. To świetnie, że jesteś zadowolona. Zawsze to jakieś nowe doświadczenia i kontakty.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) miło, że spotkałaś tylu miłych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musiało być super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam i widziałam osobiście. Misie zrobiły na mnie duże wrażenie, po zdjęciu poznałam stoisko:) Jarmark był rewelacyjny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails