"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

sobota, 2 kwietnia 2011

Nadal w temacie ślimaków



Pewna przemiła Pani złożyła takie oto zamówienie :) Udało się je zrealizować, więc mogę już chyba pokazać zdjęcia efektów mojej pracy. Zdjęcia robiłam około 4:00 nad ranem, pora zupełnie niczego sobie jeśli chodzi o szycie, dobrze, że mój kochany mąż ma na prawdę twardy sen i jak sam mawia, nawet wybuch atomowy nie wyrwie go ze snu ;)
Nigdy wcześniej nie szyłam takiej ilości ślimaczków za jednym razem, jednak zawsze musi być ten pierwszy raz.
Jedno mogę z pewnością powiedzieć po tym niezwykłym doświadczeniu: dziewczyny - podziwiam Was! Szczególnie te, które jednocześnie pracują, zajmują się dziećmi i realizują podobne zamówienia. Jesteście po prostu niesamowite!!!

Od razu mogę napisać, że nie "zaślimaczyłam" się na dobre, dlatego właśnie powstaje pewien bardzo sympatyczny anioł, którego w pełnej krasie mam zamiar pokazać Wam w kolejnym poście.




16 komentarzy:

  1. Super produkcja :) Świetne są te ślimaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. te ślimaki są wspaniałe..
    a jak już idziesz tak taśmowo to narób na zapas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany jak ich dużo, duuuża rodzinka :)

    Piękne są!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślimaki są obłędne :)))Przepięknie szyjesz.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślimaczki sąprześliczne:)Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite i prześliczne! Prawdziwie wiosenna inwazja ślimaków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna produkcja, jest pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polowałam w necie na szablon tego ślimaka i tak trafiłam do Ciebie. Pozwolę sobie skorzystać :)
    Pięknie tu u Ciebie, lecę się porozglądać i na pewno często będę Cie odwiedzać, pozdrawiam ciepło
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. No, to istna ślimakowa manufaktura:) Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!:) Ślimaki są cudne, maja przepiękne buźki a uroku dodają im te poduszeczki na domkach:) - super pomysł. Ja szydełkuję maskotki, ale kiedys dla odpoczynku z chęcią uszyłabym takiego zwierzaczka:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca kolekcja! ;) Ślimaczki są przeurocze, a czerwona kolekcja jest fantastyczna!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie ślimaki mogłabym mieć w ogrodzie urocze są:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha! I oby tylko takie! Można spróbować postawić takiego jako straszaka na ślimaki, ciekawe co by zrobiły widząc takiego "kolosa" ha, ha!

    Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze! Uwielbiam Was!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails