"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

wtorek, 2 listopada 2010

A może by tak... eko torba?

Aż wstyd mi za siebie jak widzę jak dawno mnie tu nie było!!!
Ale niestety tak wiele się działo ostatnio w moim życiu, że nie bardzo miałam czas na bloga :( Mówiąc w największym skrócie, zmieniłam pracę i dzięki temu będę miała duuuużo więcej czasu na tworzenie i blogowanie.
Na początek pochwalę się tą unikatową (mam nadzieję :) ) eko torbą. A jakże- trzeba być EKO ! Precz z foliowymi jednorazówkami!!! Zakupy z takim "cósiem" to dopiero jest lans :))) To na pewno nie ostatnia torba jaką będę się tu chwalić, bo wena powróciła i to chyba ze zdwojoną siłą. To po części zasługa wspomnianych wcześniej zmian w moim życiu, sama się zastanawiam, dlaczego wcześniej się na nie nie zdecydowałam?
W każdym razie witam po długiej nieobecności, przepraszam, że tak długo to trwało i cieplutko pozdrawiam wszystkich zaglądających tu do mnie od czasu do czasu. Muszę przyznać, że okropnie mi Was brakowało!!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails